söndag 1 juli 2012

Så kom vi då iväg


Åkte ca kl 14.30 från Fågelberga

Nyborstad och fin
 Ögonen lyser av spänning? ; ) 

Min personal blev hungriga så de stannade till vid Strängnäs 
på McD...blev bjuden på lite pommes men jag avböjde vänligt och sa
att jag föredrog hö't jag hade i påsen

Så händer det då nånting när personalen nästan ätit färdigt,
jag hoppar till och gör illa mig... hur fattar inte personalen 
 Kolla mitt öga...


Nåja...min personal är ganska förståndig så när vi åkte vidare ringde min matte till veterinären,
hon kom en stund efter det vi hade landat på nya semesterorten.
Vi var framme ca 17.30
Att det tog sån tid berodde inte på att föraren var långsam utan att trafiken
var det när vi passerat Södertälje
Det var näääära bilen började koka


Fix färdig och lagad 
men det blir lite penicillin och finadyne i några dagar
Så det verkar bli en lightvecka iaf för min del.

Sova inne i nytt stall och ny kamrat, tur att jag är anpassningsbar ; )

3 kommentarer:

  1. Hej Sara, och tack för alla värmande ord.
    Hoppas ni får det härligt på er semester-trip.
    Stackars Q-S!!! Tur det inte tog i ögat.
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Blev det suturer vid ögat det ser ut som det ska nog läka fint nu.

    SvaraRadera
  3. Fy så nära ögat!
    Hur gick detta till?
    Kram

    SvaraRadera